۱۳۹۱ بهمن ۱۴, شنبه

شاهزاده رضا پهلوی:مسله این است که مردم بتوانند رای خودشان را بدهند


شاهزاده رضا پهلوی:
مسله این است که مردم بتوانند رای خودشان را بدهند ، من یک تعهدی برای خودم قائل هستم و برای مملکتم و رسالتی که به دنبالش هستم خیلی صاف و پوسکنده به شما بگویم من بدنبال هیچ مقام اجرایی یا مسول حکومتی نیستم آن کار باید به مدیران صالح مملکت سپرده شود حال چه به عنوان

نخست وزیر و چه عنوان رئیس جمهور که وزرای خودش را تعیین میکند و یک کابینه ای هست در مقابل مردم ایران و وظایف خودشان را انجام میدهند من دلم میخواهد که مدافع حقوق و منافع کشورم باشم در هر زمینه ای چه به عنوان یک شهروند عادی و در واقع وکیل مردم باشم در مقابل دولتها و نه وکیل دولتها در مقابل مردم ، این رسالتی است که از روز اول به آن اعتقاد داشته ام و فکر کنم که به هر حال هر چه که آینده ایران باشد بدانید که من همیشه سعی خواهم کرد صدای بیصداها باشم و در مقابل بی عدالتیها بایستم و از حق مردم کشورم دفاع بکنم ، برای من مهم نیست که خود من مقامی داشته باشم یا نداشته باشم اصلا این نیست



    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر