۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

افشاگری دروغ های سید رضا نوری زاده


برگرفته ازبرنامهٔ پنجره ای رو به خانهٔ رفسنجانی

نوری زاده: اگر به خاطراسلام ﴿کراواتی﴾ نبود ایرانیان در کسافط خود غوطه میخوردند. این اسلام بود که فرهنگ و تمدن و علم و دانش را برای ما به ارمغان آورد. 

نتیجه گیری: جان جمهوری اسلامی شدیدا در خطر است و سید و دوستانش تلاش میکنند با تحریف تاریخ ایران به نفع اعراب متجاوز٬ حکومت اسلامی را به شیوه ای بسیار زیرکانه (اسلام آمریکایی٬ اسلام طاغوتی٬ اسلام تمیز٬ اسلام کراواتی و...) توجیه کنند تا با این کارعمر جمهوری اسلامی را با تعویض مهره ها و شکل ظاهری٬ برای دست کم ۳۰ سال دیگر تضمین نمایند. 

دوستان عزیز٬ هرگونه دیدگاهی با واژه های زشت و توهین آمیزویا به زبان بیگانهٔ انگلیسی٬ پاک خواهد شد و در صورت تکرار٬ کاربر بلوکه خواهد شد. خواهشمندم کسانی که خود را ایرانی میدانند ازادب و فرهن‍گ ایرانی برای نوشتن نظراتشان استفاده کنند. ادبیات احمدی نژادی مناسب شخصیت یک ایرانی نیست. در ضمن ما ایرانی هستیم و به گویشهای گوناگون ملت خود افتخار میکنیم. لطفا ازگویش های زیبا و شیرین ایرانی برای نوشتن دیدگاه خود استفاده کنید وازبه کاربردن زبان بیگانهٔ انگلیسی خودداری کنید. سپاس بیکران از شما دوستان عزیز
هموطنان، بی بی سی و صدای آمریکا رسانه های ملی ما ایرانیان نیستند. زیرا که آنها تنها به منافع خودشان می اندیشند نه ایران و ایرانی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر