۱۳۹۱ دی ۲۱, پنجشنبه

امید دانا


قابل توجه کسانی که در این چند روز نوشته یک مامور سابق وزارت اطلاعات را بر علیه من پخش کردند و مدعی هواداری از شهریار ایران میباشند 
کسانی که تخریب شخصیت میکنند بنا بر گفته ایشان از هواداران ایشان نمیباشند حالا هی در فیس بوکتان علیه من لجن پراکنی کنید هم من هم شما میدانیم جریان چیست و شما از چه چیزی ناراحت هستید که بابتش حاضر هستید در کنار هر وطن فروشی چه در تلویزیون و چه حالا در کنار این مامور سابق با ایستید
قابل توجه کسانی که در این چند روز نوشته یک مامور سابق وزارت اطلاعات را بر علیه من پخش کردند و مدعی هواداری از شهریار ایران میباشند
کسانی که تخریب شخصیت میکنند بنا بر گفته ایشان از هواداران ایشان نمیباشند حالا هی در فیس بوکتان علیه من لجن پراکنی کنید هم من هم شما میدانیم جریان چیست و شما از چه چیزی ناراحت هستید که بابتش حاضر هستید در کنار هر وطن فروشی چه در تلویزیون و چه حالا در کنار این مامور سابق با ایستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر