۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

شاهزاده رضا پهلوی



شاهزاده رضا پهلوی ٣٠ ژانویه2013   تمام تلاش و هدفم این است که شرایط بهتری برای کشور و مردم بوجود آورم ، هر کاری که انجام میدهم با انگیزه شخصی نیست .......بر مسئولیتی که با این کار به دوش من هست، مانند این است که یک علامت روی پیشانی من زده شده که هر لحظه توسط این دشمن تروریست سر بنده را هم ببرند ....هدف من فقط خدمتی است که میخواهم به مملکتم بکنم و هیچ انتظاری هم ندارم .....من خیلی کمتر چیزی دارم که در اینکار از دست بدهم تا در مقابل، نتیجه ای است که میلیونها نفر میتوانند از دست بدهند ....تشخیص با خود مردم است..... فقط مردم بدانند که من تا آخرین نفسم تلاش خواهم کرد که کشورم آن آبرو ، آن اعتبار و عظمتی که داشت بدست آورد و مردم کشورم زندگی مرفه و بهتر و موفقیت آمیزتر داشته باشند .... غیرازاین نه انتظار بیشتری ازخودم دارم نه غیرازاین هدفی میتوانم داشته باشم
شاهزاده رضا پهلوی ٣٠ ژانویه2013 تمام تلاش و هدفم این است که شرایط بهتری برای کشور و مردم بوجود آورم ، هر کاری که انجام میدهم با انگیزه شخصی نیست .......بر مسئولیتی که با این کار به دوش من هست، مانند این است که یک علامت روی پیشانی من زده شده که هر لحظه توسط این دشمن تروریست سر بنده را هم ببرند ....هدف من فقط خدمتی است که میخواهم به مملکتم بکنم و هیچ انتظاری هم ندارم .....من خیلی کمتر چیزی دارم که در اینکار از دست بدهم تا در مقابل، نتیجه ای است که میلیونها نفر میتوانند از دست بدهند ....تشخیص با خود مردم است..... فقط مردم بدانند که من تا آخرین نفسم تلاش خواهم کرد که کشورم آن آبرو ، آن اعتبار و عظمتی که داشت بدست آورد و مردم کشورم زندگی مرفه و بهتر و موفقیت آمیزتر داشته باشند .... غیرازاین نه انتظار بیشتری ازخودم دارم نه غیرازاین هدفی میتوانم داشته باشم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر