۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

ایا میدانید پول شما صرف چه کارهایی میشود


آیا حقیقتا تلاش ما برای آزادی و سکولاریزم بنتیجه میرسد؟
تا زمانیکه در جامعه ما کسانی خطر میکنند و به زیارت کربلا میروند و با همه بی مهری حکومت عربستان به زیارت کعبه میروند و هنوز دسته های دهه محرم براه است و فردی با داشتن دکترای دانشگاه هنوز خمس و زکات میپردازد، من و شما تلاشمان به سنگ میخورد، این بخش جامعه بازدارنده آزادی و سکولاریزم در ایران امروز هستند. وظیفه من و شما احترام و یا بی احترامی به عقاید آنها نیست، بلکه فهماندن اینکه آداب و رسومی که آنها به آن پایبند هستند چه منبعی را تقویت کرده و میکند؟ آنها برای نگهبانی از اسلام هزینه میپردازند و این هزینه متاسفانه به جیب کسانی رفته که از آن استفاده سوء کرده اند و کسانی مانند من و شما را از سر راه برداشته اند.
شانس پیروزی ما در آگاهی رسانی به اکثریت خواب است، این حق من و شماست که جامعه پیرامون خود را بسازیم. من مقابل اشتباه میایستم.
ما هستیl

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر