۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

12فروردین 1358 ، برگی سیاه در تاریخ ایران



12فروردین 1358 ، برگی سیاه در تاریخ ایران 

در روز 12 فروردین سال 1358 در ایران ، خمینی و یاران ایران ستیز او با استفاده از هیجان و احساسات مردم در آن تاریخ و همچنین حضور گسترده مزدوران مسلح بر سر صندوقهای رأی رفراندمی نمایشی برگزار نمودند و با این رفراندم دموکراسی و آزادی را در ایران به مسلخ کشیده و نابود کردند و 34 سال مردم ایران را با کشتار و شکنجه در زجرو دردی بی پایان نگهداشتند.در این روز همه ایرانیان در داخل و خارج از کشور اقدام به برگزاری تظاهرات مینمایند و تنفر و انزجار خود را از تمامیت این رژیم دینی دیکتاتوری ایران ستیز به مردم جهان نشان میدهند.

به نظر شما ، با توجه به این همه مستندات در مورد نا کارایی و فساد نظام جمهوری اسلامی ، ما اکنون نباید خواستار یک رفراندوم برای تعیین نوع نظام مورد نظر خود باشیم؟!


روز سیاه ۱۲ فروردین ،لکه ننگی بر پیشانی مردمی است که دانسته و ندانسته ،اسیر بازیهای سیاسی شدند و این لکه بزودی توسط جوانان غیرتمند و میهن دوست پاک خواهد شد .

امید که به زودی زود شاهد برگزاری انتخاباتی آزاد در ایران باشیم و در این میان ،مردم ایران و بخصوص جوانان ،از شعور خود دفاع کنند و کاری کنند که اشتباهات گذشتگان و پدران و مادرانشان به بوته فراموشی سپرده شود

مطمئنم که در نهایت ،جوانان ایران زمین ،حرف آخر را خواهند زد . 

نگارنده : مریم کوثری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر