۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

برخی از سخنان محمدرضا شاه که واقعا به دل می شینه و ما نسل دومی های انقلاب لمسشون کردیم



برخی از سخنان محمدرضا شاه که واقعا به دل می شینه و ما نسل دومی های انقلاب لمسشون کردیم





پدرم ویرانه ای را از قاجار تحویل گرفت و تمام سعی خودر را جهت آباد کرن ایران کرد و من نیز ادامه دهنده راه او بودم تا وجب .
به وجب ایران آباد شود اما گروهی فکر می کردند که باید در 24 ساعت همه جا گلستان شود.
روزی که پدرم از ایران می رفت به من گفت که مردم ناسپاس هستند اما تو بعنوان پادشاه سرزمین ایران باید در مقابل تاریخ پاسخگو باشی، پس به گونه ای عمل کن تا مردم به نیکی از تو یاد کنند و من فکر می کنم با گذشت زمان همه چیز روشن خواهد شد.
دلار 2550 تومن تازه رسمی اش
بیکاری
تورم
بی تفاوتی مسئولین به وضع مردم
خرافات و چرندیاتی که به خامنه ای معتاد نسبت می دن
سانسور شدید هر گونه خبر و اعتراض
سرکوب سیاسی
فساد اخلاقی و اجتماعی
 فساد اقتصادی و اختلاسی که یکی پس از دیگری داره از تنبون این رژیم و دارودسته اش بیرون میریزه
از زلزله زدگان آذربایجان چه خبر؟ 2 ماهه قراربود اونجارو آباد کنند!
اعدام و زندان مردم
اعتیاد
فساد دینی
.....
همه و همه چی رو داریم لمس می کنیم
اونائیکه که 57 شورش کردند دِ بیان و جوابگو باشند 
متاسفانه هنوز خیلی ها باورشون نشده و حتی نمی خوان باور کنند چه بر سرمون اومده، تازه اول راه بدبختی ها هستیم ای اغتشاشیدم به روح اون ملعون خمینی پلید و دارودسته اش 
اغتشاشیدم به روح خامنه ای و دارو دسته اش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر