۱۳۹۲ فروردین ۶, سه‌شنبه

نوروز 2572 شاهنشاهی



نیایش نوروز
کاوه ایرانی

 بار دیگر دگر گشت طبیعت فرا میرسد و همه ی  وارثان آیین نیکانی را به استقبال بهار، به سوی دوباره زايش زمین و جشن ملی نوروز می کشاند تا این میراث کهن را پاس داريم و به آزادگان جهان بسپاريم. 
نوروز را با نیایش به خرد آگاهی ها و پاکی ها می آغازیم. 
ای خرد آگاه، این لحظات را لحظه آزادی، بهروزی و پیروزی مان بر فریب و دورویی قرار بده،  باشد که این مردمان زود باور میهنم از اشتباه وحشتناکی که ندانسته بر ميهن جاری ساخته اند پند بگیرند و دیگر در تاریخ این سرزمین اهورایی تکرار نگردد. 
ای آگاه ترين خردها، ای دانای هستی بخش، شکوفه ها و سر سبزی بهار را نوید رهایی ایران و ایرانی از چنگال اهریمنان شرق و غرب قرار ده و به سفره هفت سین مان برکت ارزانی دار.
ای دانای با خرد، پدر و مادر مان را از ما خشنود گردان و به روان درگذشته گانمان آرامش و شادی ابدی ببخشای، و ما را قادر ساز تا با قدر شناسی میزبان روان پاکشان پای سفره هفت سین باشیم .   
پگاه نوروز با دگر گشت طبیعت بر جهان شکوفندگی و دوباره زیستن را به ارمغان می آورد و این نشان آزادگی و پیروزی نیکی و نور بر تاریکی و اهریمن است، و بر ما است تا به پاسداشت این فرهنگ غنی و سرشار از یگانگی ، بهروزی و پیروزی همت بگماریم تا همواره ایران و ایرانی را در قلب مردمان آزاده جهان ثبت گردانیم و این سیه روزی و تاریکی که از فرهنگ بیگانه و با کوشش بیگانگان بر سرزمین ما مستولی شد را بزداییم .   
در این لحظه با آرزوی صلح جهانی و بدور از غوغای تزویر و ریا، دروغ و نیرنگ سیاست بازان جهانی بر کنار خوان نوروز، به جشن و پایکوبی می پردازیم.    
نوروز بر تو ای هم میهن همایون و شاد باد 
46

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر